Blog
Magdalena Krawczyńska
17.04.2024
Inwestujesz w content marketing w swojej firmie? Zapoznaj się więc koniecznie z jego trendami na 2024 rok. Wiedza o kierunkach rozwoju content marketingu przybliży Cię do wyboru skutecznych, docierających do potencjalnych klientów działań. Możliwe też, że niektóre trendy już przejawiają się w Twoich publikacjach. Przeczytaj i sprawdź.
Magdalena Krawczyńska
17.07.2023
Mogłoby się wydawać, że prawo do promocji oferty przysługuje każdemu podmiotowidziałającemu na współczesnym rynku. Tymczasem jeszcze nie tak dawno choćby adwokatom niewolno było reklamować swoich usług. Łamiąc zakaz, musieli liczyć się z ewentualnością zapłatykary. Od maja 2023 roku członkowie adwokatury mogą już promować swoją działalność. Nieoznacza to jednak, że mają identyczne prawa do reklamy jak każda inna firma. Obowiązują ichpewne ograniczenia. Jeśli chcesz poznać nowe zasady reklamy adwokackiej i kwestie, na któreprawnicy muszą uważać, decydując się na promowanie usług, przeczytaj artykuł.
Magdalena Krawczyńska
06.03.2023
Rozwijasz swoją firmę? Chcesz, by prezentowała się ona wyraziście, wywoływała wyłączniepozytywne skojarzenia u klientów i dzięki temu przyciągała kolejnych? Rozpocznij więc działaniadotyczące kreacji wizerunku marki. Możliwe, że duża część Twojej konkurencji jeszcze się tego niepodjęła... Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na co koniecznie zwrócić uwagę podczas tworzeniabrandu.
IBIF
12.12.2022
Raz na jakiś czas lub częściej odwiedzasz sklepy online? Możliwe więc, że już nawet niezauważasz, jak niewiele wysiłku wymagają zakupy w sieci. Tymczasem nie musisz nawetopuszczać czterech ścian swojego domu lub mieszkania. Wystarczy kilka kliknięć, około 3 dniczekania i wymarzone produkty znajdą się pod Twoim dachem.
IBIF
21.10.2022
Wyobraź sobie, że Twoja marka wreszcie, po latach pracy, stała się znana. Wyobraź sobie, że setki osób na pytanie o firmy oferujące konkretne produkty wymienia Twoją. Wyobraź sobie, że
Oliwia Wachowska
19.07.2022
W naszym najnowszym artykule zebraliśmy dużo ciekawej wiedzy zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak i sprzedawców. Dowiesz się z niego jak pozyskać klienta i jakie techniki sprzedażowe mogą Ci w tym pomóc, a jakich metod lepiej nie praktykować. Mamy nadzieję, że dzięki naszej pomocy łatwiej przyjdzie Ci również słuchanie i rozumienie potrzeb klienta, a co za tym idzie – budowanie więzi. Zaparz kawę, rozsiądź się wygodnie i jak najszybciej zrewolucjonizuj swoje podejście do sprzedaży!
Oliwia Wachowska
31.05.2022
Chcesz wiedzieć od czego zacząć promocję swojej firmy w sieci? Poznaj kilka sposobów na efektywną reklamę swojej marki oraz dowiedz się ile kosztuje przeprowadzenie działań marketingowych w przestrzeni wirtualnej!
Oliwia Wachowska
29.04.2022
W dzisiejszym artykule zaznajomimy Cię z tym ciekawym i jakże potrzebnym zagadnieniem, podsuwając z życia wzięte przykłady oraz analizując korzyści, które digital storytelling może przynieść Twojej marce.
Oliwia Wachowska
14.03.2022
Zrozumienie swojego Klienta to pierwszy krok do efektywnego rozwoju firmy. Jeśli chcesz zbudować profesjonalny wizerunek swojej firmy, zwiększyć sprzedaż i zadbać o lepszą komunikację z Klientem – musisz dokładnie przeanalizować jego potrzeby. Dzięki temu będziesz w stanie zawsze wyjść o krok dalej, wyprzedzając jego decyzję zakupowe swoimi działaniami. To samo tyczy się analizy zmieniającego się rynku, który doskonale obrazuje dynamikę, z jaką należy wprowadzać kolejne innowacje i usprawnienia we własnej działalności. Świetnie można to przedstawić na przykładzie, o którym dzisiaj opowiemy.