Blog
Oliwia Wachowska
30.06.2022
Dzisiejszy wpis będzie dotyczył metawersum w szerokim kadrze. Skupimy się na definicji tego pojęcia, które dla wielu wciąż pozostaje enigmatyczne, podamy przykłady wykorzystania metaverse w marketingu przez znane na całym świecie marki, a także opowiemy o naszych spekulacjach dotyczących przyszłości tego zjawiska, a także szans i zagrożeń, które za sobą niesie.
Oliwia Wachowska
04.05.2022
Okazuje się, że ilość subskrybentów serwisu znacznie spadła na przestrzeni ostatnich lat. Dlaczego tak się stało i jak zamierza poradzić sobie z tym streamingowy gigant z Kalifornii? Wszystkiego dowiecie się z naszego dzisiejszego artykułu!
Oliwia Wachowska
22.04.2022
Brytyjska agencja zakończy współpracę z influencerkami i influencerami, którzy edytują swoje zdjęcia
W kwietniu tego roku jedna z największych agencji reklamowych na świecie – Ogilvy, ogłosiła koniec współpracy z infulencerkami i influencerami, którzy retuszują swoje ciała lub twarze w kampaniach marek.
Oliwia Wachowska
14.04.2022
Adresy mailowe we własnej domenie, bezpłatne możliwości dla firm i duży komfort użytkowania – tak właśnie wyglądała dotychczas usługa Gmail od Google. Jeszcze tego roku wszystko się zmieni i przedsiębiorcy zostaną zmuszeni do poniesienia w wielu przypadkach znaczących kosztów lub ewentualnego poszukiwania alternatyw.
Oliwia Wachowska
22.10.2021
Zmiany w działaniu wyszukiwarki Google są naturalne i wynikają bezpośrednio z ciągłego udoskonalania algorytmu. 24 sierpnia na blogu Google pojawiła się świeża informacja na temat wdrożenia aktualizacji, mającej na celu zmianę sposobu generowania tytułów stron internetowych wyświetlanych w SERP (ang. Search Engine Results Page, czyli – tłumacząc dosłownie – strona wyników wyszukiwania). Na takiej liście możemy zobaczyć zarówno płatne wyniki wyszukiwania, jak i organiczne, czyli te na których pozycję mają wpływ różnego rodzaju działania zakresu SEO.
Oliwia Wachowska
02.09.2021
W lutym tego roku zostało ogłoszone porozumienie polityczne REACT-EU, między Parlamentem Europejskim a państwami członkowskimi Unii Europejskiej, będące odpowiedzią na kryzys związany z pandemią. Na całą inicjatywę składają się różnego rodzaju dofinansowania, których celem jest wsparcie w walce z negatywnymi skutkami COVID-19. W ramach pomocy Polska ma otrzymać dość pokaźny budżet, z którego 110 mln złotych przeznaczone zostanie na cyfryzację – i właśnie na tej kwestii skupimy się w dzisiejszym artykule.